Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Παιδική ψυχούλα...












''Mε την γλυκιάν αυγούλα
χαρούμενο ξυπνώ
και στέλνω προσευχούλα
θερμή στον ουρανό.

Bοήθησέ με, Θεέ μου,
να 'μαι καλό παιδί
και πάντα χάριζέ μου
χαρά και προκοπή''...


Παιδική ψυχούλα... λες και είναι ουρανός ηλιόλουστος χωρίς σύννεφα...λες και στο προσωπάκι τους βλέπεις την μορφή Του...ψυχούλες αθώες και γαλήνιες λες και είναι μια απέραντη αγκαλιά αγάπης...σε κάνουν να ξεχνάς κάθε στεναχώρια της καθημερινότητας γιατί σε 'παρασύρουν' με την νηφαλιότητα της καρδούλας τους σε μονοπάτια χαράς. Σε κοιτάνε επίμονα με χαμόγελο, με μια αγαθή διάθεση και επιζητούν να τα αγκαλιάσεις γιατί αυτό που καταλαβαίνουν είναι ότι τα χέρια, μας τα έδωσε ο Θεός για να αγκαλιάζουμε...για να εκφράζουμε την αγάπη μας...δεν θέλουν πολλά λόγια...τα λόγια χτυπάνε στα αυτιά ενώ η προσευχή στην καρδιά. Κάθε τους ανάσα μια γλυκιά μελωδία και κάθε κτύπος της καρδούλας τους ευχή αγάπης..έτσι απλά...γιατί δεν έχουν διχασμούς...γιατί έχουν απλότητα στην καρδία...


'' Η βασιλεία του Θεού έχει πόρτα χαμηλή. Για να μπεις μέσα ή πρεπει να σκύψεις ή πρεπει να είσαι παιδί΄΄
Ιερός Αυγουστίνος

2 σχόλια:

  1. καλο μηνα φιλαρακι!

    και ολα ν ανθιζουν στα καταβαθα ευχομαι!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μου φίλη ανκαι αργησα να σου απαντησω σε έχω πάντα στην καρδιά μου...Καλή Σαρακοστή και καλό μας αγώνα εύχομαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή